İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile telefonda görüştü.
Görüşmede, Türkiye ile Moritanya arasındaki ikili ilişkiler ile bölgesel gelişmeler ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, iki ülke arasında ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii başta olmak üzere çeşitli alanlarda somut adımlar atılarak iş birliğinin daha da geliştirilebileceğini ifade etti.
Erdoğan ayrıca, Türkiye ve Moritanya'nın uluslararası platformlardaki dayanışmasını artırmak amacıyla çalışmalarını sürdüreceğini belirtti.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 haberyayinagi.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.